.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سفر به مازندران صورت پذیرفت ؛
روایت آرین غلامی شطرنج باز مازندرانی از دیدارش با سردار سلیمانی + عکس
شمال نیوز: سردار سليماني در سفر به استان مازندران با آرين غلامي شطرنج باز نوجوان مازنردانی تيم ملي ايران كه حاضر به رويارويي با ورزشكار رژيم صهيونيستي نشد دیدار کرد .....

شمال نیوز:  سردار سليماني در سفر به استان مازندران با آرين غلامي شطرنج باز نوجوان مازنردانی  تيم ملي ايران كه حاضر به رويارويي با ورزشكار رژيم صهيونيستي نشد دیدار کرد .

به گزارش شمال نیوز ، روایت آرین غلامی، شطرنج باز مخالف رژیم صهیونیستی از دیدارش با سردار سلیمانی آنقدر زیبا و گویا است که نشود متنی دیگر در هامش این خبر نگارش کرد .

متن زیبای آرین غلامی را با هم بخوانیم :

هدیه ویژه سردار سلیمانی به آرین چه بود؟ آرین غلامی و روایت یک دیدار پرخاطره؛ فرمانده... فرمان ده 3

گفتنی است ؛ آرین غلامی در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد با عبور از ریتینگ زنده ۲۵۰۰ موفق به کسب اولین نورم استاد بزرگی در بخش استاندارد این رقابت‌ها شد. در بخش برق‌آسا (بلیتز) نیز او که در شش مسابقه موفق به کسب شش امتیاز شده بود، در دور هفتم حاضر به رویارویی با حریف اسرائیلی نشد و یک امتیاز از دست داد. در دور نهم نیز مقابل شطرنج باز فرانسوی با ریتینگ ۲۵۶۲ شکست خورد و با شش پیروزی به نایب قهرمانی رسید. او در توضیح علت عدم رویارویی با نماینده اسرائیل گفت: هدف بزرگی برای این کارم داشتم که برایم مهم‌تر از هر عنوانی بود. هدفم این بود که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.072 seconds.